یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تعرفه‌ و جزئیات سرویس پیام چند رسانه‌‌ای همراه اول اعلام شد

همراه اول

شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۷:۰۰


سرویس پیام چندرسانه‌‌ای به منظور ارایه خدمات مناسب‌تر به کاربران شبکه تلفن همراه و برطرف کردن محدودیت‌های موجود در سرویس پیامک ارایه شده است که در حال حاضر تعرفه سرویس پیام چندرسانه‌‌ای همراه اول تا 300 کیلوبایت، 400 ریال اعلام شده است.

 وایمکس نیوز - سرویس پیام چندرسانه‌ا‌ی این امکان را فراهم می‌کند که فایل‌های متنی، صوتی، تصویری یا ترکیبی از آن را به یک یا چند گیرنده ارسال شود.

از مزایای این سرویس می‌توان به فعال‌سازی رایگان و نداشتن آبونمان ماهیانه، امکان ارسال فایل‌های متنی، صوتی، تصویری یا ترکیبی از آنها در قالب یک پیام تا حجم 300 کیلو بایت و فعال‌سازی سرویس مذکور اشاره کرد.

 

نحوه فعال‌سازی

فعال‌سازی سرویس برای شبکه اپراتور اول به دو روش مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و تماس با شماره 1868 جهت دریافت و تنظیم فرم ثبت نام در محل کار یا منزل انجام می‌شود.


دریافت تنظیمات گوشی

در روش اول ارسال نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) از طریق پیام کوتاه به شماره 8008 انجام می‌شود.

در روش دوم مراجعه به بخش خدمات مشترکان، منوی GPRS بخش تنظیمات GPRS و MMS در سایت همراه اول (www.mci.ir) و روش سوم تنظیم دستی از طریق وارد کردن نقطه دسترسی همراه اول در منوی مربوطه در گوشی تلفن همراه است.

در صورتی که در مرحله 1 مدل گوشی شناسایی نشد می‌توان اینگونه عمل کرد که با استفاده از کد #06 # * سریال گوشی (IMEI) روی صفحه تلفن همراه نمایش داده می‌شود؛ سپس باید شماره سریال 15 رقمی گوشی را از طریق پیام کوتاه به شماره 8008 ارسال کرد.


 بسته آوا و نما

مشترکان با خرید این بسته به مبلغ 30 هزار ریال می‌توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS به دوستان و آشنایان نموده و علایق خود را با ایشان تقسیم کنند.

جهت فعال‌سازی بسته آوا و نما باید عدد "1" را به شماره 8081 ارسال کنید و پس از انجام مراحل فوق پیامک تایید فعال شدن بسته حاوی تاریخ و زمان اعتبار بسته برای شما ارسال خواهد شد.

توجه شود که در هر 24 ساعت تنها می‌توان یک بار بسته را فعال کرد و در این مدت خرید بسته جدید امکان‌پذیر نیست. در صورت خرید بسته جدید قبل از اتمام اعتبار بسته قبلی، میزان اعتبار بسته جدید به بسته قبلی اضافه خواهد شد.


ملاحظات و نکات مهم

امکان استفاده از سرویس مذکور و بسته آوا و نما در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، میسر نیست؛ سرویس پیام چند رسانه‌ای همراه اول با انجام تغییر نام قطع شده و مشترک جدید باید جهت استفاده از سرویس مذکور مجددا آن را فعال کند.

برای تکمیل فرم فعال‌سازی سرویس پیام چند رسانه‌ای توسط اشخاص حقیقی نام و نام خانوادگی شماره ملی و شماره تلفن همراه و برای اشخاص حقوقی نام و شماره ثبت شرکت مورد نیاز است.

منبع: ایسنا
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو